header

header

fredag 5 augusti 2011

Lilla damens rosa bågar

Vår minsting fick solglasögon idag. Lagom till att sommaren börjar ta slut. Så är det då man har föräldrar som funderar länge innan de köper en grej. Men dessa glasögon kan hon ju ha året om. Speciellt snön på vintern bländar ju rejält.
Visserligen köpte jag tidigare i sommar ett annat par solglasögon till henne i den här  butiken. Men de är ännu större. Dessa skall sägas vara av god kvalitet och stötsäkra. Hon verkade gilla dom eftersom provningen i butiken gick utan större problem. Hon bara tittade på mig o log. Duktig tjej!
Dessa fina rosa barnsolglasögon i storlek 1 finns i den här butiken.

   

Jag inhandlade även dessa rundade skor till mig själv idag. Man kan stå och gunga sig fram och tillbaka iallafall. Det skall bli intressant att testa om det är någon skillnad att promenera eller springa med dessa jämfört med vanliga joggingskor. Springa kan jag inte ännu. Fortfarande har jag ont i mitt högra knä. Man skall inte springa flera km om man inte gjort det tidigare. Nej, nu vet jag det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar