header

header

torsdag 11 augusti 2011

En regnig dag

Imorse var det strålande solsken och blå himmel. Vi var ute med vagnen. Damen sov så fint i höstsolen. Iallafall för 30 minuter. Några timmar senare började det regna. Jaha, idag är det en regnig dag igen. Ganska skönt ändå. Återigen behöver jag inte vattna blommorna ute. Det tänkte jag på när jag såg att grannens bror var och vattnade deras blommor. Det hade han inte behövt ifall han väntat med sitt uppdrag någon timme.
Lilltjejen sov 40 minuter efter lunch. Hon åt två tallrikar med mat idag. Så med tanke på det hade jag hoppats att hon skulle sova längre.  Dock såg jag ju hennes trötthet. Så jag försökte få henne att sova i sängen. Efter många försök gick det till slut. Hon sov 1,5h till. Vaknade och grät. Nu är det mellis som gäller.

Jag har ingen gråtande tjej på bild istället sätter jag bilder på då hon hade skoj med pappa under semestern.


Roligt att leka med pappas händer.

Pappa är skojig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar