header

header

söndag 28 augusti 2011

Bilder från första besöket

Nu har jag äntligen också bilderna från första besöket på Suvi loppis den 19.8.2011. Jag gick en halv gång och hann plocka åt mig en hel full korg . Det mesta från en och samma försäljare.

Alla de fina fynden från Suvi loppis 19.8.2011

Vi har många jeansklänningar och kjolar i detta hus. En vardagsjeans mor och dotter är vi. Jeans är nog nåt som alltid är användbart.

En helt ljuvlig klänning. Sällan skådat fynd.


En härlig halare i strl 86 för 5 euro. Spela roll om den blir smutsig då den är ett loppisfynd.

Fina nya Milla-tossor. Jag kunde inte välja färg så det blev både och.

Detta hade jag lust att köpa redan ifjol denna tid. Jag gjorde inte det. Butiken upphörde och jag har inte hittat sandtryckskittet nånstans. Nu fanns ett, oanvänt och dessutom myyycket billigare på Suvi loppisen.

Jag skall återuppta spelandet hade jag tänkt... Den röda boken har jag. Den gröna följer därpå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar