header

header

tisdag 2 september 2014

Första anmälningsdagen

Idag kan man anmäla sig till höstens kurser vid Närpes Vuxeninstitut. Då jag för en gångs skull har lediga kvällar utan egen undervisning skall jag passa på att delta i några kurser. Tre kurser anmälde jag mig till i morse.

009810 Barns motion och hälsa med Eva Ramstedt även känd som Kakkakaffe. Föreläsning
810202 Rena din kropp med rawfood med Ila Nordman, känd från Morotsliv. Föreläsning
120609 Ryska 1 med Zhanna Bäck

Några fler kurser hade jag också tänkt gå på. Men det är inte lika bråttom att anmäla sig till dem.

Korsholms Vuxeninstitut ordnar en föreläsning med Petra Krantz Lindgren 000111, den 25.11 kl.18.30-21.15. "Så blir du en pratbar förälder" . Jag skulle gärna gå på den här föreläsningen men vill inte åka bil själv till Smedsby i mörkret. I slutet av november lär det vara mörkt. Ungefär den tiden för två år sedan var jag på en kurs till Vasa och krockade med en hjort på hemvägen. Så jag har lite "fobi" för att åka riksåttan till Vasa i mörker. Någon annan som är intresserad av att komma på den föreläsningen, så att vi kunde samåka? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar