header

header

lördag 20 april 2013

Vi har inhandlat Hälsans Kök produkter

Företaget Buzzador var riktigt generösa den här gången. Jag fick ett presentkort på 20e att handla Hälsans Kök produkter för. Produkterna skall jag, min familj och våra bekanta få provsmaka och jag skall ge en bedömning här på bloggen.
http://www.halsanskok.se




Idag besökte jag Prisma och köpte Sojanugetter, bullar, burgare, Schnitzlar och färs av märket Hälsans Kök. Produkterna hittar du i frysdisken. De kostar ca 3,50-4,50e per förpackning. 


Bilderna på förpackningarna ser riktigt inbjudande ut. Därför köpte jag också fem olika sorter för att jag blev riktigt sugen på att testa de här produkterna.


Efter en lång shoppingdag fanns det inte så mycket ork till att göra middag. Så jag satte sojanugetterna i stekpannan några minuter. Den sötsura såsen och brödet är från Lidls sortiment. Vindruvorna är säkerligen lika utländska som nugetterna.


Utav nyfikenhet skulle min dotter förståss smaka på nugetterna också. Dock är sötsur sås inte i hennes smak.

Så det blev en skeptisk min. Sen ville hon förståss inte smaka igen, utan sås. 

Min bedömning av nugetterna är att de smakade helt okej, speciellt om man är hungrig. Nästan så att jag kan säga att de smakade bättre än torra kycklingnugetter. Men sen är inte nugetter nåt som jag vanligen äter. Jag gillar inte panering. Så det är inte en produkt som jag kommer att köpa igen, trots att det såg smarrigt ut på förpackningen. 
Dock kan jag tänka mig att en person som överlag gillar nugetter även gillar de här. 

Vill du också testa nya produkter helt gratis? Bli en buzzador. Läs mera om företaget Buzzador här i sidomenyn. Klicka på den röda appen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar