header

header

lördag 20 april 2013

En dag på stan

Äntligen solsken! Idag åkte vi till Vasa för att shoppa bilen och vagnen full. Det blir alltid så. Vi åker ju inte så ofta till stan, eftersom vi bor en timme bort. Så då gäller det att vara effektiv då man väl är där. Förutom lagerhyllor, trädgårdsmylla, brädor och mat så blev det också lite smågrejer i klädväg.
Kappahl hade nyöppning i centrum. Affären var förnyad på nåt sätt som jag ändå inte märkte av. Men det var iallafall -25% på alla plagg.

Dock hittade jag inget annat av intresse hos Kappahl än lite strumpor, strumpisar och leggings till dottern.

Två katt t-shirts från H&M

Kläder till mig själv från H&M. Äntligen lyckades jag köpa fler trikåkjolar åt mig själv. Min dotter hade jättebra tålamod i vagnen idag, eftersom en stor ekorre målade Hallo Kitty och ett hjärta på hennes händer idag. Ansiktet ville hon inte ha målat. Sen var hon så stolt över sina målningar att hon satt och kollade på händerna hela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar