header

header

tisdag 12 februari 2013

Underbara måndag

Måndagar är så ljuvliga nuförtiden. Vi börjar med föräldrar och barn samling på morgonen. Det är så roligt tycker tjejen. En liten grupp barn och mammor samlas i församlingens utrymme för att leka och sjunga.
Sedan kan vi göra vad vi vill på eftermiddagen. Igår tog vi en biltur till Petalax och Malax. Tjejen sov i bilen och var glad och nöjd med vår utfärd.
 På kvällen är jag på en handarbetskurs (som elev). Jätteroligt att själv få göra grejer tillsammans med andra som delar mitt intresse. Just nu har jag planer på att sy en klänning till både mig, dotter och docka. Jag håller på. Resultatet kommer nog senare i vår på min blogg Sloyd by Mona-Lisa.
Kl.21 på kvällen börjar sedan både Familjen annorlunda och Ullared. Vi bandar Familjen annorlunda och kollar Ullared. Vi kl.22 kollar vi inbandningen av Familjen annorlunda. Hel perfekt dag från början till slut. Vilken fin start på veckan jag har :)

Idag har vi sovit länge. Sedan hade vi besök av två små töser och deras mamma. Riktigt skoj tyckte vi alla fem att det var. Töserna trivdes här.
Farmor kom med fastlagssoppa och bullar. Vi handlade på Lidl på eftermiddagen och nu sover ännu min lilla tjej.
Ikväll skall jag jobba en timme. Sedan mera jobb imorgon.

Skön vecka önskar vi er alla


Bild från Kanal 5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar