header

header

lördag 23 februari 2013

Vi buzzar Oral-B tandkräm

Igår anlände paketet med tandkrämer och tandborste.

Hjälpredan öppnar paketet

Tandkräm är väldigt gott. Jag vill också ha mamma!

Dessa två tandkrämer Oral-B Pro-expert all-around protection och emalj skall jag och min sambo prova

Sedan har jag 14 små tuber att dela ut

Oral B Pro-Expert all around protection får ni testa

Varför byta tandkräm? Åtta orsaker till att byta till Oral-B

Olika tandkrämer i sortimentet

Tandborsten och tandkrämerna flyttade in i badrumsskåpet

Nu skall det testas


Vill du också bli en buzzador? Klicka på röda appen här i sidan och läs mera.

2 kommentarer:

  1. Nyfiken på vad du tycker.... Har du märkt av att dina slemhinnor blivit påverkade? Det yttersta lagret avstöts...

    SvaraRadera
  2. Jag tyckte att tandkrämen smakade för starkt, så jag har inte fortsatt att använda den. Därför har jag inte heller märkt av att mina slemhinnor skulle påverkas.

    SvaraRadera