header

header

måndag 24 oktober 2011

Ultraljuds-gel nån?


Jag är så bra på att springa på loppisar och köpa saker. Sälja har det varit lite sämre med. Men någonting som jag skulle kunna tänka mig att sälja är dessa två flaskor. Det är ultraljuds-gel som man stryker på magen då man skall använda en hjärtljudsapparat (t.ex Angel Sounds) och lyssna på bebbens hjärtljud.
Jag fick min Angel Sounds i december ifjol då jag fyllde år. Så jag hann lyssna några gånger innan min lilla tjej tittade ut i slutet av januari.
Min Angel Sounds vill jag inte sälja. Förhoppningsvis kan jag använda den någon fler gång i livet.

Till salu är dock ultraljuds-gelen. Den ena flaskan är öppnad. Dock minst halva kvar. Den går att använda 2 år efter att flaskan öppnats har jag förstått.
Den andra flaskan är full och oöppnad. Till salu för 5 euro (för båda).


Nypris på gelen kan du kolla på den här sidan




Vill du köpa en egen Angel Sounds så kolla här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar