header

header

torsdag 13 oktober 2011

Blogga varje dag

Jag är förundrad över hur vissa hinner blogga varje dag, och ladda upp sina nytagna foton varje dag. Jag hinner blogga typ en gång i veckan. Då borde jag skriva 7 inlägg, en för varje dag. För visst händer det intressanta och spännande saker varje dag i vårt liv. Det är ju därför jag inte hinner blogga.

Fadern i huset är pappaledig denna vecka. Vi har haft fullt upp med allt annat än att sitta och slöa. Idag försökte vi ansöka om lagfart. Det krävdes många fler papper än vad vi hade med. Kopior på allt. Nåmen, kopieringsapparat måste de väl ha där på lantmäteriet. Jo, det hade dom. Men kopior kostar där 2 euro per sida. Suck då! Det blir ett nytt besök om någon vecka, med dubbelt fler papper, minst...

Blombukett av min älskade sambo

2 kommentarer:

  1. ska ni börja bygga? Var då nånstans? :)

    SvaraRadera
  2. Nej, vi har köpt en "bebyggd tomt" som det heter, här i Övermark. Så vi flyttar in i huset på tomten. Det är ett dödsbo och då krävs tydligen väldigt mycket olika papper då man ansöker om lagfart.

    SvaraRadera