header

header

lördag 18 augusti 2012

Power Truck Show 2012

En heldag i Härmä lördagen den 11 augusti 2012. En bild säger mer än 1000 ord så jag skall inte vara långrandig. Titta och njut av de fina konstverken. Det var iallafall det som jag tittade på. :)


150 olika fordon tävlade







Den här nr 39 röstade jag på






Potatis bilen

Den här hoppade över en buss

Det här sades va en fin motor




Duktig tjej som knappt gnällde alls på hela dagen. Det var så mycket att se.

 Den här Härmä bilen röstade jag också på. Man fick rösta på två olika.
Fint tycker jag.


Tjejens favoriter, Pippi och Ville Viking. Hon stod som paralyserad och bara stirrade på dem.


Så träffade hon sin gudfar och jag fick en fin bild av dem.

Miss Power Truck kandidater

Den fina nöjesparken i Härmä gick vi förbi på väg tillbaka till bilen.

Läs mera om Power Truck Show 2012 och vilka som vann


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar