header

header

onsdag 1 maj 2013

Hälsans Kök färsen

Via företaget Buzzador får vi gratis testa olika produkter från Hälsans Kök. Produkterna finns att köpa t.ex från  Prisma. Produkterna finns i frysdisken. www.halsanskok.se

Vi fick besök igår och bjöd på Hälsans Kök färs. Det blev potatis med chili con carne gjord på sojafärs. I såsen tillsatte jag en burk vita bönor i tomatsås (Lidls sort).




Jag gillar mat, vad det än är, så jag tyckte att det här var jättegott. Jag gillar bönor och färsen smakade helt okej. Visst, jag märkte att det inte var kött, men det smakade gott ändå. Mätt blev jag också.
Min dotter är inte så förtjust i varken sås eller kött hur som haver, så det var nog körsbärstomaterna och ärtorna som lockade mest.



Min dotters kompis var inte så förtjust i såsen, så den fick icke godkänt av honom.


Mamman började misstänka allergi mot soja eller ärtor. Varkendera brukar de äta annars. Det pickade i munnen, tyckte hon. Såsen var okej, men ingen höjdare.


Vill du också testa produkter gratis? Bli en Buzzador, klicka på den röda appen i sidomenyn och läs mera om vad det innebär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar