header

header

fredag 27 juli 2012

Första loppisdagen

Det gick över förväntan. Fler besökare än vad jag hade förväntat mig en fredagskväll. Mer sålt än vad jag hade kunnat räkna med en fredagskväll. Så roligt! 
Överlag var det kvinnor som mestadels kom. Åldern på besökarna varierade allt från barn till pensionär. Det jag saknade var småbarnsföräldrar med barn under 1 år. Vi har ju så mycket babykläder och babyleksaker vi gärna vill få sålda. Så kom och kolla alla ni med babyn hemma!
Besökarna var positiva till en loppis i bageriet. De tyckte det var en bra idé. Det är bra att kunna ha nytta av huset, så att det inte bara står och samlar damm. Förfaller gör det väl småningom ändå.

Ännu en annons har jag lagt på Findit.fi idag  Kolla in www.findit.fi/sve/336024.htm




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar