header

header

torsdag 5 juli 2012

Boktips

Just såna här regniga dagar passar det bra att läsa böcker. Jag är inte alls förtjust i att läsa om mördare och spöken. Jag vill läsa böcker jag blir glad av och kan skratta åt. Det är vad jag ser som nöje med läsningen. Därför läser jag hellre barnböcker och ungdomsböcker än deckare. I vuxenlitteratur väg kan en och annan chicklit gå för sig. Marian Keyes böcker föll jag för direkt jag hade läst "Vattenmelonen".

Senaste i raden av böcker jag läst är en ungdoms/barnbok i serien om Tvillingarna på Sweet Valley. Denna var storlek större och heter "Tvillingarna i Paris". Jättebra tyckte jag. Lite spännande. Jag var tvungen att läsa ut den på en gång. Faktiskt lite kuslig eftersom det var en barnamördare med i bilden också. Rekommenderas för en regnig dag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar