header

header

lördag 8 augusti 2015

Power Truck show i Härmä

På väg igen...



Det är några år sedan, år 2012, då vi senast besökte Power Truck show i Härmä. Därför tyckte vi det var dags igen att åka dit i år. Mässan pågår fredag och lördag.


Tatueringar tycker storasyster om.





 Lotta Hintsa representerade nu denna lastbil. Tyvärr vet jag inte särskilt mycket om kändisar i Finland så jag frågade om det var hennes lastbil. Fast det tyckte jag ju nog verkade lite konstigt. Men vem som helst kan väl äga en lastbil. :D Att hon vunnit Miss Finland 2013 hade jag ingen aning om innan hon sa det själv och undrade om jag ville ha en autograf. Lottas blogg finns här.


Storasyster träffade gudfar på mässan. 









Men se vem kommer där, Silja Lines Harry. Storasyster sprang fram för att ge en kram.







Storasyster tyckte det var roligt att samla på ballonger. Hon var glad då hon hittade den svarta ballongen också.  Vi hade 7 ballonger med oss i bilen hem. 


På väg tillbaka till bilen gick vi förbi Power park tivoli. Storasyster hade nog gärna spenderat några timmar där också. Men det får bli något annat år.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar