header

header

fredag 11 juli 2014

Mirka och Peter har lyckats igen!

Dagens bästa (hittills):
Mirka och Peter Norrström, kända från tv-serien Familjen annorlunda gör verkligen rätt för titeln. Igår avslöjade Mirka på sin blogg att hon väntar deras trettonde barn. Stort lycka till sänder jag till min favoritfamilj. Det skall bli spännande att se om de får ännu en flicka. De tre yngsta, Nellie, Älva och Lilja är flickor.




Inlägget på Mirkas blogg där hon avslöjar att hon är i vecka 9 och väntar deras 13:de gemensamma barn

http://blogg.loppi.se/tolvbarnsmamman/2014/07/10/sa-ar-det/

Skulle du vilja ha 13 barn (plus 3 bonus barn)? Skulle du klara av att ha 13 barn?

3 kommentarer:

  1. Oj vad häftigt! Vore inget problem för mig med 13 barn, om bara någon annan bar på dem o födde dem åt mig. Har man enkla graviditeter o bebin kommer ut som ett "plupp" så går det ju. Tyckte också det va stort o få 2:an medan 3:an gått av bara farten.

    SvaraRadera
  2. Tanken på att uppfostra 13 barn är för mej rätt skrämmande. Men jag antar att man växer in i rollen vartefter, när skaran utökas med en i gången. Men skulle 11 barn till komma in i min familj på en gång skulle jag få panik. Fast man behöver säkert ha en viss läggning för att göra det BRA. Och denna familj verkar göra det bra.

    SvaraRadera
  3. Mirka och Peter verkar klara det galant. Jag skulle inte vilja ha så många barn, men gärna fler än två.

    SvaraRadera