header

header

onsdag 9 april 2014

Vilken tjej!

Jag har inte hunnit läsa andras bloggar på sistone. Det finns ju så många bloggar att följa. Oftast bara skummar jag igenom dem. Häromdagen kollade jag Madde "Familjen annorlunda" Ilmruds blogg. Jag har visst missat något stort. Hon väntar sitt nionde barn. Hon är 30 år.

Jag är djupt imponerad av att hon för det första har så många som 8 barn, är gravid igen, har underbart vackert blont hår med knappast ett endaste korn av mjäll, går upp 30 kg och går ner lika så mycket för varje graviditet, har egen konstnärsverkstad där hon målar sina ugglor, är omåttligt populär som bloggerska, skall nu lansera en produkt för Sahara plus allt annat hon sysslar med. Och hon är BARA 30 år.

Uush så jag känner mig gammal. 35 år och snart blivande 2-barns mor. Det är ju ingenting det i jämförelse. Hade jag helst varit 25 och haft möjlighet till att få 4 barn till.

Madeleine Ilmrud

Madeleine Ilmruds blogg
Familjen består av  mamma Madeleine 30 år, som driver en av Sveriges absolut största, mest besökta mammabloggar. I mitt liv finns också pappa Micke 34 år, Victor 15år, Oliver 13 år, William 9 år, Engla-Freja 6 år, Adam 5 år samt tvillingarna Charlie, Colin 3 år och Tuva-li 1 år.  På den här bloggen hittar du mamman som alltid har många bollar i luften.

http://blogg.alltforforaldrar.se/madeleineilmrud/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar