header

header

fredag 14 juni 2013

Vi vann, men blir utan pris!

Vi vann en solhatt från Pop.

Mitt bidrag till tävlingen.

mammamona-lisa
Mitt strandtips är picknick. Min flicka är dålig på att äta mat, men ute i solen och i form av picknick går det som en dans.

Frys ner vindruvor och ta dem med frusna till stranden. De kan läggas i mineralvatten eller saft för extra fröjd för ögat. Eller så kan man suga på dem. Det blir som söta sockerkulor. OBS! Icke bra för riktigt små barn som kan svälja dem hela.

Bitar av päron och äpple plus banan o avokado som kan mosas ihop; jättebra till små barn. Nyttigt och mättande. Gör små rullar av tunnbröd och fyll med tonfisk, majonnäs, saltgurkeröra. Mätta magar trivs bra på stranden.

Jag önskar nån av de två större mössorna.

Mollys blogg-tävling



MEN det konstiga är att vi inte får nån hatt. Hon har gett hatten till någon annan, eftersom jag inte kontaktat henne direkt SAMMA DAG hon dragit :( Jag har inte fått något e-postmeddelande alls av denna Molly. Men det var tydligen så att vinnarna måste kontakta henne och inte tvärtom. Jag läser inte hennes blogg varje vecka, så jag missade min vinst. Mycket tråkigt :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar