header

header

måndag 17 september 2012

Air wick i hemmet

Via företaget Buzzador får jag buzza Air Wick doftpinnar, som jag tidigare skrivit om här. Nu har paketet kommit.



Härligt blommiga dofter av essentiella oljor. Dofterna är milda och behagliga. Det doftar blommor, inte parfym, tycker jag.
Nu har jag placerat ut dessa doftpinnar på olika ställen, flyttat runt dem lite. Vill han ha en mild doft använder man färre pinnar. Jag använder tre pinnar-fyra pinnar till vardera.


på braskaminen

vid gamla toaletten i tvättstugan


på byrån

Denna vätska är irriterande för huden och barnfamiljer skall därför inte placera ut vasen så att småbarn kan tömma ut den. Placera uppe på en hylla eller byrå dit barnen inte når.

Vill du också testa nya produkter gratis. Bli en buzzador. Klicka på den röda appen här bredvid och ange gärna att du läst om Buzzador på Mowiz blogg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar