header

header

söndag 15 januari 2012

Nu blir det vinter

Om inte förr så nu, har det blivit kallt. -11 grader har vi här. Dags att plugga i motorvärmaren och cupévärmaren till bilen. Som tur är har vi denna vinter biltak här på gården. Nu slipper jag skrapa av vindrutorna varje morgon.

Min jobb e-post fungerar inte att kolla hemma. Åtminstone inte idag. Diagnostisera problem. Anslutningen tillåts inte av fjärrenheten. Mailenheten har inte konfigurerats för att acceptera anslutningar på port https:
Suck!
Då kollar jag e-posten på torsdag då. Hoppas att ingen vill e-posta mig innan dess.

Datorer i all sin ära. Men jag hatar dessa fel meddelanden. :\

Inget superintressant har vi gjort idag. Eldat i spisen, gjort skinkfrestelse. Min sambo har dessutom kollat på "Världens största familjer" och berättade om nån man som hade 80 barn och otaliga fruar.
Så sånt kan man göra en vanlig söndag.



Granen varar nog vid oss än till påska. Ingen är entusiastisk till att plocka ner den. Den barrar ju inte heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar