header

header

torsdag 1 december 2011

Buzzador söker igen

Inför våren 2012 är det många spännande företag som är intresserade av att göra kampanjer med Buzzador. Just gravida, bebis- och småbarnsföräldrar samt tonåringar är alltid en eftertraktad målgrupp - dels för att Buzzador  har många kunder inom just barnsegmentet, och dels för att bebisar tenderar att sluta vara bebisar efter ett (alldeles för kort) tag och tonåringar blir vuxna. Det är därför Buzzador behöver ständig "påfyllning".

Därför hoppas jag att just DU vill bli en Buzzador.

Just nu önskar Buzzador nya buzzadorer som är gravida samt föräldrar med småbarn födda mellan 1. januari 2011 till och med 31. december 2011och tonåringar födda mellan åren 1994-1997. Men alla kan naturligtvis ansöka om att få bli buzzador, ävenom man inte tillhör dessa kategorier.

Gå in via denna länk och läs mer om vad det innebär att vara en buzzador. Så kan du också registrera dig på samma gång http://www.buzzador.com/?refstr=Mowiz

Jag är en buzzador, vilket innebär att jag testar nya produkter och diskuterar dem med mina bekanta. Jag är bara med i de kampanjer jag själv vill vara med i. Det är kul att vara en buzzador och jag trivs med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar