header

header

måndag 24 mars 2014

Bakdag

I förra veckan ville min tjej baka. Hon hade i flera dagar önskat att vi skulle göra en deg. Så till slut blev det deg till både småbröd och bullar. Jag har använt mig av kokossocker så att bakverken skall vara mer hälsosamma. Eftersom jag inte äter färskost så blev det gräddfil i toppningen till muffinsen. Det blev en rinnig och inte lika snygg topping. Dessutom blev den väldigt söt. Farmor, farfar och morfar fick en hel del av muffinsen, eftersom jag inte åt dem. Vår dotter gillar att baka, men de färdiga kakorna och muffinsen gillade hon inte att äta. Prästmössorna vek ut sig tillbaka och blev inte alls några mössor.







Recepten






Energimuffins blev det inte denna gång. Annars gör vi dem ofta. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar